De Gesel Jeugdzorg

De boodschapper van de gesel jeugdzorg

WAT NOU ALS IEMAND ZO GETRAUMATISEERD IS,DAT JE RELATIE ERONDER LIJDT,MAAR OOK JE FAMILIE.?!

leave a comment »

WAT NOU ALS IEMAND ZO GETRAUMATISEERD IS,DAT JE RELATIE ERONDER LIJDT,MAAR OOK JE FAMILIE.?!

————————————————————————————————————–
Trauma,s kennen we allemaal,en waarschijnlijk het gros van ons heeft trauma,s door wat,waar,hoe of wie dan ook.scheiding,ziekte,etc,etc…en daarbij niet te vergeten,de opgelopen trauma,s door toedoen van de William schrikker groep. Lichamelijk,psychisch,financieel,alles.ots/uhp.je kinderen voor de rest van je leven compleet kwijt zijn.het overkomt een groot deel van ons.inclusief wij hier.een kind thuis,nou,ja ,kind,volwassene,of althans,wat daar voor door zou moeten gaan.je eigen kind,en ook weer niet.eigenlijk een volkomen doorgedraaide,zwaar getraumatiseerde vreemde in heel veel situaties.huishoudelijk,lichamelijk,psychisch,financieel .maar wat nou als je zodanig getraumatiseerd bent,dat niet alleen je “relatie” eronder lijdt,maar zeer zeker je familie.?

voorbeeld; een doodgewoon uur op een doodgewone zaterdagmiddag in een gewone straat,een gewoon huis in vernederland.een doodgewone vraag over financiën, ontaardt in een zwaar achterlijke discussie die nergens op slaat.het wordt van kwaad tot erger,en lijdt er bijna toe,dat ik bijna aan het eind van mijn Latijn ben.de communicatie stop gezet wordt,en ik bijna zeg,dat de straat op,de enige optie nog is.pfffff.de William schrikker groep heeft hem zodanig zwaar getraumatiseerd,en zij niet alleen maar ribw zandvoort en hoofddorp ook,dat alles maar dan ook letterlijk alles verzand in oeverloze,zwaar zinloze discussies,die ik dan uiteindelijk maar sus,door over mijn hart te strijken,en dan naar een vredelievende oplossing zoek,waar ik dan achteraf emotioneel gezien nog de meeste problemen mee heb,want wat als je relatie,en je familie lijdt onder dit ons aangedane trauma, en je hebt eigenlijk geen andere optie meer dan het op te geven en te zeggen dat het dan maar beter is,om ergens anders te gaan wonen,terwijl ik hem nota bene daar uit hoofddorp weggehaald heb vanwege volledige gebrek aan zorg en onveiligheid.een persoontje die in eerste instantie volkomen vals uit huis getrokken is door de narcistische William schrikker groep, 13 jaar later weer thuiskomt,en door ditzelfde trauma nu weer dreigt uit mijn handen te glippen.waar ben ik dan in godsnaam mee bezig.?!ik zie nu hoogstpersoonlijk wat dit trauma met hem en met ons doet.dus ik moet bijna mijn eigen huishoudelijke regels aanscherpen om niet opnieuw te verzanden in idioterie.
Duidelijkheid,structuur,en vaste dagelijkse punten is hierbij dan het belangrijkste.mezelf afvragen,van waar,wat,wie en hoe heeft dan ook absoluut geen zin.ook afdekken met de mantel der liefde helpt hier niet,want juist dat en juist daardoor ga je op je tenen lopen,om maar geen onvertogen woord te laten vallen,want stel dat………

..dus ik denk dat ik er goed aan doe om het voor de zoveelste keer deze maand nog aan te kijken,en 2 opties aan te houden.1)gaat alles goed…prima.2)gaat het op de een of andere manier toch verkeerd hier thuis of ergens anders dat het dan maar op de een of andere manier klaar,en over en uit moet zijn.waarbij ik niet moet wachten tot alles ten negatieve explodeerde,maar dat ik eerder iets moet gaan besluiten dat enerzijds,anderzijds voor niemand de juiste optie zou kunnen gaan zijn.wetend dat de William schrikker groep hier schuldig aan is waardoor relaties onder hoogspanning komen te staan is ten hemel schreiend.waarbij het ergste nog is dat ze zo egocentrisch zijn,dat het ze helemaal niets interesseert,omdat deze NARCISTEN alleen maar alles doen voor eigen gerief,en voor zakken vol met bloedgeld.als bloedgeld.als de eerste,de beste zwarte maffia club.

Written by karin+marcel

februari 15, 2020 bij 5:58 pm

Geplaatst in belangrijk

Plaats een reactie