De Gesel Jeugdzorg

De boodschapper van de gesel jeugdzorg

MIJN HELE EIGEN VERHAAL.DL.6

leave a comment »

HERINNERMOMENT

,—————————————————————
Zo herinner ik me een dag waarop we zelf mediation begonnen waren met onze grote vijand de wsg. Wij waren net iets later op de afgesproken plaats bij mijn therapeute,die zich opgeworpen had als mediator in mijn voordeel.de wsg wilde alweer weg,want ze hadden weer hun zgn” onderbuikgevoel”.maar toen wij daar aankwamen moesten ze toch mooi weer terug onder luid gemopper.ik lag gestrekt.wat een aanstellers.maar ja,dat wisten we inmiddels al wat langer na 13 jaar.
Er was een teammanager,en ja,diegene die mij in maart valselijk heeft laten dumpen in bacteriën hol nieuwersluis zwaar,zwaar onterecht door leugens van hemzelf.ik haat deze kerel,deze m.krachten.gatverdamme,wat een baggerlul.!!.hij had een jeugdwerker meegenomen.in z,n vrije tijd kunstschilder op de DSM werf in Amsterdam.een clown dus.en in werktijd het een of andere billenmaatje van de wsg.naam; Jasper banen.hij vertelde buikpijn te hebben gekregen van onze zaak.dus ik eroverheen,nou,dan moet je toch maar eens een paracetamolletje nemen.lol.ik keek mijn therapeute aan,en samen moesten we ons zo vreselijk inhouden.terwijl ik het ondertussen bijna in mijn broek deed van het lachen.al kon ik dat helaas niet laten merken.om een lang verhaal kort te maken.het hele toneelstukje heeft nog geen uur geduurd,en wat heeft het naderhand opgeleverd.? Geweldig,helemaal niets.!! Maar ja,ook dat wisten we al.en alle dossiers die erachteraan kwamen,heb ik allemaal zo weggedonderd. Een en al bagger.!! Dat was voor deze heren ook gelijk einde verhaal.dus mensen,wsg en mediation .doe het nooit,want het is verspilde moeite met deze gasten.!!.jaren later heb ik zelf maar de stekker eruit getrokken.dat is toen de allerbeste beslissing geweest.mijn eigen keuze.eigen regie.ik ben en blijf de baas.!!

Written by karin+marcel

februari 10, 2020 bij 2:13 pm

Geplaatst in belangrijk

Plaats een reactie