De Gesel Jeugdzorg

De boodschapper van de gesel jeugdzorg

WOEST

leave a comment »

WOEST,
Gezien het feit,dat ik tot op de dag van vandaag mijn joshua,benjamin en pepijn nog steeds niet heb gesproken of gezien,of allebei ben ik woest,en laat ik mezelf nu maar gelden.!!
Parisa rostami van de wsg,niet skj gecertificeerd schendt zwaar mensenrechten evrm 6-alsmede kinderrechten.ivrk art 23-24.het ehrm en het uhrm.
Schendt zwaar art 279
Alsmede art 430,lid 3
Inclusief zware kindermishandeling.
Strafbare 13 jarige geheime plaatsing.
En zorgfraude.

Gezien het feit dat de wsg op geen enkele juridische grond bestaansrecht heeft eis ik pwr ommegaande onze pepijn terug met een schadevergoeding van 13 miljoen euro met rente per dag voor 13 jaar wsg terrorisme.


Ditzelfde geldt voor de j.p.v.d.bent haalderen.onze joshua en benjamin horen daar niet.zijn daar gedumpt door een stel valse wsg nichten.ook hier geldt; kindermishandeling en zorgfraude.derhalve eisen wij onze joshua en benjamin terug per ommegaande inclusief 13 miljoen euro per dag met rente.want ook deze stichting heeft absoluut geen bestaansrecht.dus moet het nu voorgoed klaar zijn.ook eis ik per nu,hier en vandaag al mijn valselijk gejatte rechten terug.hier heb ik wel degelijk recht op.dus bij deze.het is klaar,over en uit voorgoed.!!

Written by karin+marcel

februari 19, 2020 bij 3:52 pm

Geplaatst in belangrijk

Plaats een reactie