De Gesel Jeugdzorg

De boodschapper van de gesel jeugdzorg

BREAKING; dit is de grootste oplichter en afperser van het gooi& omstreken.

leave a comment »

BREAKING; DIT IS DE GROOTSTE OPLICHTER EN AFPERSER VAN HET GOOI& OMSTREKEN.

VANSCHENDEL& PARTNERS GERECHTSDEURWAARDERS OP DE VAARTWEG 168 TE HILVERSUM.

Ik zou me er eigenlijk niet druk over moeten maken,maar, toen die etterletter met z,n yuppenpak en hugo de jonge pedo schoenen z,n zoveelste leugensprookje hier in de bus dumpte,was ik ervwel even klaar mee.nog steeds zijn het 50.000 euries,die deze oplichters toch mooi niet krijgen,en nog steeds heet het zgn” dwangsom”.dit smerige ingehuurde vriendje van de j.p.v.d.bent.want sinds onze joshua en benjamin allang en breed 18 jaar zijn geweest krijgen ze geen geld meer daar,en hebben ze verzonnen,dat dit hij ons vandaan moet komen.nou,ik dacht het toch even echt niet.dus hebben we het een en ander juridisch opgezocht,en wij blijken dus gewoon gelijk te hebben.maar ja,de j.p.v.d.bent is een smerige geldwolf, dus proberen ze dat nu via de een of andere oplichters en afpersers bende,die zich voor het gemak zgn ” gerechtsdeurwaarders” noemen,die misschien ook wel aan witwaspraktijken doen.je weet het maar nooit in deze gestoorde tijden.
En niet alleen dat,maar deze geitenbreier heeft ook nog eens mijn persoonlijke wordpress site gehackt en gejat,en ook nog eens gesloten pure diefstal.!! Alleen justitie doet hier weer eens geen ene donder aan.logisch ook,want ze dekken elkaar allemaal.dus wat hebben die criminelen nou gedaan…….ze hebben zonder onze toestemming loonbeslag gelegd op het salaris van manlief.stelletje zwaar gestoorde idioten.narcisten zijn hier niets bij.zwaar lijdend aan het münchhausen by proxy syndroom.en elke 6 maanden valt dat plee papier bij ons in de bus.genoemd; ” stuitingsexploot ” zodat dit nooit meer kan verjaren.HUFTERS.!!
Maar wij hebben binnenkort ons eigen criminele plannetje klaar.alleen zet ik dat niet hier neer,want anders dan weet ik het wel weer.dan verzinnen zij wel weer iets anders,dus ons plannetje houden we vooralsnog stil.en als het dan zover is………………ik bedoel…….genoeg is genoeg.ik ga niet mijn hele leven kromliggen voor een stel criminelen.nu niet,never nooit niet.
Wat ik wel ga proberen is mijn wordpress site terug te jatten. Wat zij kunnen,kan ik ook he,maar dan een stukkie harder. En daarna grijpen we deze smerige geldwolven,plus de j.p.v.d.bent erbij.want zij hebben deze valse opdracht gegeven,dus ook zij zijn medeschuldig aan dit hele criminele gebeuren.
Maar een ding is zeker,ze krijgen geen ene rooie rotcent. Nu niet en never nooit.sterker nog.wij krijgen een heleboel geld van hun.iets wat ze tot op de dag van vandaag weigeren uit te betalen.kijk,en dan is de beurt aan ons om geslagbte laten leggen,plus een dikke,vette dwangsom erbovenop.
HET RECHT ZAL ZEGEVIEREN.!! O,YEAH.!!
VENI,VIDI,VICI,wij kwamen,wij zagen,wij OVERWONNEN.!!

Written by karin+marcel

februari 10, 2021 bij 3:50 pm

Geplaatst in belangrijk

Plaats een reactie