De Gesel Jeugdzorg

De boodschapper van de gesel jeugdzorg

KERSTPARODIE.

leave a comment »

KERST PARODIE.

Jingle Bell,Jingle Bell
Kinderen in de knel
Want stille nacht,heilige nacht
De wsg voogd heeft onze kinderen verkracht.

Er was geen plaats meer in het gezin
Dus werd het kind gestolen
Het moest een vies hok in
Omdat een horrorvoogd dat had bevolen.

Het kind kwam bij een fake plaaggeest
En had niet eens een normaal bed
Voor hem geen kerst feest
Omdat de horrorvoogd hem daar had neergezet.

Het kind kreeg geen zorg
En ook geen eten
Omdat de horrorvoogd hem verborg
Zelfs de echte ouders mochten dit niet weten.

Het kind zat op een geheime plek
Zonder liefde en geluk
De horrorvoogd snoert ouders de bek
De horrorvoogd maakt expres gezinnen stuk.

Want midden in de winternacht
Ging de deur van het vieze hok open
En werd het kind grof verkracht
En het moest van de horrorvoogd daarna naakt naar buiten lopen.

Alweer het hardhandig werd vastgebonden
En geslagen
Er ontstonden open wonden
Het kind begon luidkeels te klagen.

Hoe leidt dit kindeke hier in de kou
Ziet eens hoe al zijn ledekens beven
Waar is zijn moeder die het troosten zou
En het alle liefde geven.

O,horrorvoogd,o,horrorvoogd
Ik zou je het liefst vermoorden
O,horrorvoogd,o.horrorvoogd
Dit zijn serieuze woorden.

Ik heb dit al 10 jaar lang herhaald
Maar je bleef oostindisch doof
Maar nu je de harde prijs betaalt
Weet ik zeker dat ik je kinderen weg roof.

O,horrorvoogd,o,horrorvoogd
Wat stel je nog voor zonder kinderen
O,horrorvoogd,o,horrorvoogd
Ik zal je blijven hinderen.

Wat vind ik dit nu reuzefijn
Dat ik eindelijk wraak heb kunnen nemen
Wat leuk dat nu je kroost voorgoed opgesloten zal zijn.
Nu krijg jij zware problemen.

Kling,klokjes,klingelingeling
Aan de horrorvoogd is een eind gekomen
Is het vrolijke lied wat ik zing
Van zijn/haar kroost kunnen zij nog slechts dromen.

Het is geboren
Mijn ware geluk
De horrorvoogd zal mij nooit meer storen
Want ik maakte hun gezin stuk

Ondanks regen
Sneeuw en ijs
Kan ik er weer tegen
Want de horrorvoogd betaalde de prijs
Welk een goddelijke zegen.!!

De ziel van de horrorvoogd brak
Die zal er nooit meer bij horen.
Hij ging achter slot en grendel met gemak.
AMEN.zongen de engelenkoren.

Written by karin+marcel

december 27, 2020 bij 3:19 pm

Geplaatst in belangrijk

Plaats een reactie