De Gesel Jeugdzorg

De boodschapper van de gesel jeugdzorg

NEDERLANDSE INSTANTIES EN WANZORGINSTELLINGEN ZIJN ZWARE CRIMINELEN.

leave a comment »

NEDERLANDSE INSTANTIES EN WANZORGINSTELLINGEN ZIJN ZWARE CRIMINELEN,

Wederom plaats ik deze open brief aan alle criminele instanties,en ik eis antwoord,binnen nu en een week.op onderstaande brief heb ik nooit antwoord gekregen van niemand.waaruit ik met zekerheid kan en mag concluderen dat instanties en Wanzorginstellingen nog nooit ook maar iets geleerd hebben over normen en waarden,over fatsoen,respect,empathie en medeleven.hieruit blijkt eens te meer dat het huidige personeel van criminele,Nederlandse instanties en wanzorginstellingen,wie,waar en hoe dan ook geen eerlijke en oprechte opvoeding hebben gekregen,en derhalve criminele genen hebben meegekregen,en dus ook zo handelen.FEIT.!! En omdat de geschiedenis zichzelf meestal herhaalt zullen de kinderen van deze criminelen ook de verkeerde genen mee krijgen bij de geboorte,en dus ook opgroeien als criminelen.FEIT.!!
Daarom is het ook zaak om veilig thuis en de rvdkb in te schakelen,en deze kinderen met spoed uit huis te laten plaatsen,omdat criminele ouders geen kinderen op kunnen,dan wel mogen opvoeden.FEIT.!!

Deze Hilversumse zorgprofessional eist dan ook dat er antwoorden komen op alle vragen in deze open brief,die ik aan ga passen omdat de een of andere uit z,n nek lallende advocaat graag de kont van een criminele deurwaarder wil likken.vindt ie kennelijk lekker.maar da,s niet langer mijn probleem.juridisch gezien heb ik wel degelijk recht op antwoord van elke stupide gestoorde,narcistische randdebiel,die in deze brief genoemd wordt.en dat antwoord van dit totaal gestoorde,respectloze volk verwacht ik; VANDAAG,HIER EN NU.EN ZO NIET…DAN ZIJN DE GEVOLGEN NIET TE OVERZIEN.!!😠😠😠😠😠

OPEN BRIEF AAN DE RVDKB,DE WSG,DE KINDERMISHANDELENDE VARKENS KEET TE HAALDEREN,HET PLAAGGEZIN,DE CURATOR,DE DEURWAARDER,POLITIE ,JUSTITIE,DE PI TE NIEUWERSLUIS EN DE RECHTBANK.

Ik heb hier heel erg lang over nagedacht,en waarschijnlijk heeft dit geen enkele zin.maar ik vond dat ik dit moest doen.en ik wil antwoorden.per post,per mail of telefonisch of desnoods hier thuis.maar ik heb recht op antwoord.antwoorden,die ik p.p.van jullie wil krijgen.let wel dat ik p.p. van jullie een schadevergoeding krijg,die meer dan terecht is.waarom hebben jullie mijn/onze kinderen valselijk gestolen van ons.waarom hebben jullie ons vals beschuldigd van zwakbegaafdheid tot autisme zonder een enkel bewijs.waarom heb ik nooit bewijs daarvan gekregen.? Waarom blijven jullie onze kinderen voorliegen en bedriegen.?wij geven onze kinderen ten alle tijde het goede voorbeeld door ze altijd de waarheid te vertellen,en hoop dit andersom ook.
Als ik de pure waarheid spreek wordt ik valselijk opgepakt zonder geldig bewijs.dan krijg ik valse verhoren,door een rechercheur,die de heleboel bij elkaar liegt en bedriegd.ik werd valselijk zwaar onder druk gezet,en voelde me tot op het bot zwaar gekwetst en vernederd.waarom.?waarom heeft de rvdkb nooit Onderzoek gedaan.terwijl ze zeggen,dat ze dat wel gedaan hebben.dit is liegen en bedriegen.waarom.?waarom heeft de wsg op resp.14 december 2006 en 2 september 2008 3 minderjarigen valselijk weggehaald zonder bewijs,illegaal dus,en waarom mishandeld men dan een hoogzwangere moeder,met alle gevolgen van dien.? Een moeder die alleen maar haar sociale plicht als moeder deed om haar kinderen te beschermen tegen een stel criminelen.een stel dieven.?

waarom houdt de j.p.v.d.bent alles opzettelijk,moedwillig en expres tegen zoals omgangsregelingen en belavonden,en doen zij daarmee aan opzettelijke kindermishandeling in de breedste zin van het woord alsmede ouderverstoting.? Waarom.? Ik eis antwoorden.waarom houdt het plaaggezin van onze jongste zoon pepijn moedwillig,expres en met opzet de mond tegenover ons als biologische ouders, terwijl wij meerdere keren contact gezocht hebben met inbegrip van telefoonnummers en emailadressen.er had gebeld en gemaild kunnen worden over pepijn,maar niets van dit alles.vindt u dit nou zelf niet reteasociaal.en u noemt zich pleeggezin.nou,dan zal ik u dit vertellen.u bent de naam pleegouder niet eens waard.eerder groffe kindermishandelaar.waarom houdt u onze zoon moedwillig bij ons weg.? Is die geldzak soms belangrijker dan ons kind.?lekker egocentrisch en zwaar narcistisch.Wij eisen antwoorden,en wel vandaag,hier en nu.!! Waarom heeft de wsg opzettelijk een minderjarige onttrokken uit het ouderlijk gezag,en vervolgens al 12 jaar geheim geplaatst gehouden.? Ik eis antwoord.
Waarom heeft de wsg een valse curator ingehuurd zonder onze toestemming,terwijl wij zelf alles regelen rond onze kinderen.nou.? Antwoord graag.vandaag hier en nu.waarom houdt de curator elke regeling moedwillig tegen,en waarom krijgen wij niet de info waar we recht op hebben.? En waarom heeft de j.p.v.d.bent haalderen een valse deurwaarder ingehuurd,terwijl jullie als wanzorginstelling helemaal geen dwangsom mogen eisen.jullie moeten je er nu eindelijk maar eens bij neerleggen dat jullie geen ene rooie rotcent krijgen.klaar.zo simpel is dat.en mevrouw de valse deurwaarder. Als ouders geen gezag meer hebben is er ook geen recht op een dwangsom,en al helemaal geen 50.000 euro.wij eisen dan ook dat u dit met onmiddellijke ingang stopt.vandaag,hier en nu.is dat duidelijk.?! En politie hilversum.ik heb nog steeds geen dossier ontvangen.waarom niet.? En mevrouw of meneer de officier.v.justitie.waarom blijft u liegen en bedriegen.? Een gerechtelijk stuk vol met de grofste leugens.tegenover mij als professioneel hulpverleenster..tegenover een goudeerlijk persoon,die nooit liegt en bedriegt,en altijd en overal de waarheid spreekt tegen iedereen.hoe kunt u met zichzelf leven? Heeft u zelf kinderen? Dan dient u of all people toch het goede voorbeeld te geven tegenover uw eigen kinderen.kennelijk doet u dit dus niet.bent u zelf op een bepaalde manier verkeerd opgevoed of zo.?anders zou u zo niet reageren.waarom hebt u mij valselijk op 30 maart jl laten oppakken,en waarom hebt u mij valselijk in een pi in nieuwersluis gezet.? En maar blijven liegen en bedriegen.hoe kunt u s nachts slapen met de gedachte aan wat u mij en mijn gezin hebt aangedaan.? Psychisch en lichamelijk.? Nou.? .ik eis antwoorden.en wel vandaag,hier en nu.en meneer of mevrouw de rechter.deze uitnodiging voor volgend jaar 8-01-2020 is nog altijd geen strafzaak,maar een civiele zaak.conversie van civiel naar strafrecht bestaat hier niet in nederland.mocht u dit toch door willen zetten,kunt u nu een andere baan gaan zoeken.het hof van discipline is al aangeschreven.dus als u dit circusje nog door wil zetten.nou,veel plezier ermee,maar u maakt zich hiermee totaal ongeloofwaardig.
Ik heb overal mijn handen vanaf getrokken,want dit hele 13 jarige drama is zwaar corrupt te noemen,waar alleen maar losers in zitten,die knap zielig te noemen zijn.

Ik hoop op alle bovenstaande vragen eerlijk antwoord te krijgen per mail,per post of telefonisch.al vrees ik geen enkel antwoord te krijgen van al deze zwaar onbetrouwbare figuren. Maar mocht u nog enige vorm van respect in u hebben voor een eerlijke burger,dan hoop ik op een eerlijk antwoord.dit is een open brief voor alle bovenstaande partijen.aan u om eindelijk eens eerlijk te zijn.wij wachten rustig af.

Groet; twee eerlijke hilversumse zwaar getergde ouders.

Written by karin+marcel

oktober 3, 2020 bij 12:58 pm

Geplaatst in belangrijk

Plaats een reactie