De Gesel Jeugdzorg

De boodschapper van de gesel jeugdzorg

KINDERMISHANDELING.!!

leave a comment »

Nog steeds is er geen enkel contact met jongste zoon pepijn.die op represaillemaatregelen op 2008 zwaar onterecht weggeroofd werd door de zware criminelen van de satanische william schrikker pedofielen.geen foto,s,geen rapportages,geen contactjournaals,niets,noppes,nada.geen omgangsregelingen,geen belavonden.zware ontoudering ten top,en hoogst strafbaar.maar onderontwikkeld zgn;”jeugdwerksterspook” parisa rostami van de gelijknamige satanische horrorclub blijft volharden,en haar kindermishandelende poot stijf houden.
Ondertussen heb ik,ik weet niet hoeveel mails verstuurd met vragen over terugplaatsingstraject en dossier teruggave.maar alles wat ik als antwoord krijg is dat ze hetzelfde beleid van alle voorgaande dwaallichten blijft voortzetten.tssssss.hoezo kindermishandeling in de breedste zin van het woord.!!ook heb ik geen enkel aanknopingspunt om onze pepijn daar met spoed weg te kunnen halen.geen enkel adres,telefoonnummer,e-mailadres,naam,provincie,plaaggezin,dan wel gezinshuis.van deze laatste personen kan ik nu dus ook wel met enige zekerheid stellen,dat dit ook een van de vele perverse,pedofiele,satanische kindermishandelaren zijn,tussen duizenden van ditzelfde smerige kaliber.die ik het liefst onder de guillotine zou zien.gecastreerd en nog erger.opgeruimd staat netjes.weer een stel criminelen minder.


Maar ondertussen lijdt mijn pepijn nu al meer dan 12 jaar, daar waar hij absoluut niet hoort.(2 september 2008 als baby tot heden 2 oktober 2020.op 13 jarige leeftijd)hij kent ons niet meer,zoals wij hem niet meer kennen.hoe intens verdrietig en pijnlijk is dit.? Een meer dan 12 jaar durende strafbare geheime plaatsing,en niemand doet er iets.!! Geloof mij,dat als ik nu zou horen waar pepijn is,dat ik ondanks mijn opgelopen handicap op bus of trein spring om hem weg te gaan halen daar.op zeker.om hem dan hier thuis de volledige waarheid te vertellen over deze meer dan valse kinderroof.of hij dit ooit gaat begrijpen weet ik niet,maar dan heb ik tenminste de waarheid verteld.het ergste vind ik ook dat pepijn zijn broertjes niet ziet,maar 80 jarige oma ook niet. En ook dat doet vreselijk veel pijn in mijn toch al kapot gescheurde moederhart.
Ooit hoop ik dat hij hier voor de deur zal staan.en ik mijn grote zoon weer in mijn armen zal kunnen sluiten.tot die tijd blijf ik stilletjes hopen op een godswonder,maar of dat ooit komt.?????!!!!

Written by karin+marcel

oktober 2, 2020 bij 1:53 pm

Geplaatst in belangrijk

Plaats een reactie