De Gesel Jeugdzorg

De boodschapper van de gesel jeugdzorg

DRAMATISCH.!!😒😒😒😒😒

leave a comment »

DRAMATISCH.!!😒😒😒😒😒
Dramatisch dat dit conny pielert moet overkomen,en dat alleen maar op suggestief gedrag en onderbuikgevoelens van een corrupte zwaar zwakbegaafde jeugdzorg.
Conny is een ontzettend lieve vrouw,die samen met haar vriend Claude Vermeulen alles voor iedereen doet.ze heeft nog nooit ook maar iets verkeerds gedaan.en nu is ze door een stel zwaar zieke geesten opgepakt en in de pi nieuwersluis gedumpt.VOOR NIETS.!! op basis van slechts “vermoedens”.op basis van het feit dat men denkt en suggereert dat conny haar dochter heeft onttrokken van een ots,die er niet eens was.en op grond daarvan hebben ze een totaal onschuldige vrouw in de meest zwaar verontreinigde pi van nederland in nieuwersluis gezet.het is daar een groot,goor,vies,vuil bacteriΓ«n hol,waar toen ook ik daar valselijk zat door toedoen van deze zelfde nazi gasten zware ontstekingen heb opgelopen.
De badcellen daar zijn zwaar verontreinigd,de bedden zijn een grote,gore ramp.het personeel is walgelijk en zwaar ondeskundig .fatsoensnormen bestaan daar niet.het eten is bagger.niets gezonds aan.kortom,de hele pi daar is een grote,gore baggerkeet.arme,arme Conny Zegikniet.en dan ook niet eens weten waar je aan toe bent.totaal van de buitenwereld afgesneden zijn,zoals ik toen.en niemand,niemand,die er voor je is daar.ik heb me dan ook 6 weken lang kapot geergerd aan deze baggerbende in nieuwersluis.ik wens conny dan ook heel erg veel sterkte.in gedachten bij je lieve Conny Zegikniet.ik denk aan je.β€πŸ’–β€πŸ’–β€en ik hoop toch echt dat jij en claude weer heel snel samen zullen zijn..xoxo

Written by karin+marcel

november 21, 2019 bij 8:56 pm

Geplaatst in belangrijk

Plaats een reactie