De Gesel Jeugdzorg

De boodschapper van de gesel jeugdzorg

GORE DIEFSTAL AL RUIM 13 JAAR.!!😠😠😠😠😠😠😠

leave a comment »

Ggggggrrrrrrr,
De zwarte maffia William snikkel jeugdverkloting houdt nog steeds jongste zoon Pepijn angstvallig geheim.wat heb je dan te verbergen.#JEUGDBESCHERMING# MY ASS.#JEUGDVERKRACHTING# in deze.pepijn is als baby gejat door deze satanische zwarte macht bloedmaffia op 2 september 2008.sinds die dag heb ik hem nooit meer gezien.geen foto,geen rapportage.geen niks,noppes,nada niet.
Nadat ik het een of andere laag bij de grondse derderangs snolletje,wat zichzelf “VOOGD” noemt,maar het echt niet is,niet skj geregistreerd NIETS,per mail het vuur aan haar schenen heb gelegd.,is het naar het buitenland gevlucht “MET ONBETAALD VERLOF”.yeah,right,en 8k geloof dat.nou,echt niet he.trap ik mooi niet in.als je mij wil BELAZEREN moet je toch echt vroeger opstaan.want ik val namelijk never,nooit niet te BELAZEREN.voor niemand.
Ik krijg nog steeds nu reeds 14 miljoen euro met rente per dag een materiΓ«le en immateriΓ«le schadevergoeding .voor alles wat deze meer dan gore hufters ons aangedaan hebben.pepijn reageert nergens op,en zit naar alle waarschijnlijkheid bij een stel zwaar criminele pedofiele kinderverkrachters.maar waar.? Wist ik het maar,want dan ging ik hem vandaag nog weghalen.en dat er dan rake klappen en/of slachtoffers zullen gaan vallen is dan zo goed als zeker.het is genoeg geweest.!! Misschien dat ik een privΓ© detective erop ga zetten.ja,niet goedschiks,dan maar kwaadschiks.!! Het is niet anders meer na 13 jaar wsg gehufter van een stel laag bij de grondse derderangs criminelen.
Ook weet ik dat Pepijn op Instagram zit,maar alles wordt systematisch tegengehouden.dus nu maar een strafzaak tegen deze bedriegers starten.en dan keihard straffen.baan kwijt,huis kwijt,hypotheek kwijt,auto kwijt en voorgoed je kinderen kwijt.hoppa.zo doe je dat.dat tuig levenslang achter de tralies.opgeruimd staat netjes.kindjes blij,ikke blij.en ik heb eindelijk bereikt wat ik wilde.TOP,HOERA.!! Gebeurd natuurlijk nooit,maar dan toch.niet rechtsom,dan maar linksom,overdwars of diagonaal.
Niemand jat onterecht mijn mooie kinderen.niemand doet onterecht aan gore diefstal.ik ben de baas.ik BEPAAL.mijn regels,mijn wetten,mijn huis.en ben je het er niet mee eens,jammer joh.dat is jouw probleem.dan heb ik een giga groot gat van de deur,je krijgt een trap tegen je rete,en je kunt oplazeren. Definitief en voorgoed.TOEDELEDOKIE.πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ™‹β€β™€οΈEN ZWAAI,ZWAAI.

Written by karin+marcel

november 10, 2019 bij 1:56 pm

Geplaatst in belangrijk

Plaats een reactie