De Gesel Jeugdzorg

De boodschapper van de gesel jeugdzorg

4 MEI 2021; DODENHERDENKING.

leave a comment »

4 MEI; DODENHERDENKING

4 MEI
,Een herdenkings dag
Maar niet voor mij
Omdat ik nergens aan denken mag.

Maar ik herdenk wel
Ik herdenk mijn kinderen
Die door vals spel
Verworden zijn tot hinderen

Ik herdenk de valse kinderroof
Op 14 december 2006
Waar ik al jaren niet meer in geloof
Want het heeft geen enkel succes.

Mijn kinderen werden gedeporteerd
Zoals vroeger bij de joden.
Alles werd gepermitteerd
En er werd veel verboden.

Ze werden gedumpt in een pedo keet
Lees;concentratie kamp
Zoals dat in oorlogs termen heet
Het was een complete ramp.

De leiding had daar geen enkel fatsoen
Kinderen hadden en hebben het ontzettend slecht
Ze moeten het helaas zonder echte liefde doen
En daar is dan gelijk ook alles mee gezegd.

Ik moet helaas constateren,
De nazi,s zijn er nog.
Ze hebben nog nooit iets kunnen leren
En zitten vol list,leugen en bedrog.

Hitler en Mengele ook nog
Met hun beul gedrag
Volgen de nazi,s in hun kielzog
Het is daarom dat ik toch herdenken mag.

Alleen heten de nazi,s nu wsg
Jeugdworg
Niemand kan en wil er iets mee
Tegen deze walgelijke wanzorg.

Kinderen uit huis trekken.
Om ze vervolgens volledig kapot te maken.
Stelletje achterlijke gekken
Ik hoop ooit nog eens hun nek te kraken.

In oorlogstijd is alles geoorloofd
Dus ook denken aan deze tijden
Waarin alles werd leeggeplunderd en geroofd.
Ik hoop dat de daders lang mogen lijden.

De slachtoffers hebben hun rust gevonden
Hoewel….niet allemaal
Want nog velen likken hun verse toegebracht wonden
En vertellen hun verhaal.

Een verhaal over angst en pijn
Over eenzaamheid en verdriet
Over hoeren ernstig dat kan zijn
En over heel veel wat men nu nog niet ziet.

Velen zijn er gestorven voor volk en vaderland
Zinloze moorden
Ze verdedigden zich met hand en tand
Wij herdenken omdat ze erbij hoorden.

Ik herdenk Zinloze,Groffe diefstal
Door die nazi,s die nog steeds bestaan.
Omdat ik dit nooit vergeten zal.
En mijn verhaal zal rond blijven gaan.

Want het stelen uit liefdevolle gezinnen
En het moedwillig kinderen verkrachten
Daar moet je niet aan beginnen
Want zoiets valt nooit meer te verzachten.

Daarom ben ik vanavond twee minuten stil
En niet omdat dit van anderen moet
Maar omdat ik dit zelf wil
Daarbij herdenk ik mijn eigen vlees en bloed.

Mijn tranen zullen voor mijn kinderen zijn
Die door de nazi,s zijn geroofd.
Want ik voel hun pijn.
Daarom zal mijn verhaal nooit worden uitgedoofd.

Als een kaars,die eeuwig brand
En nooit meer uit gaat
Ergens in Nederland
In die ene straat.

Uit respect ben ik vanavond stil
Doorleef mijn eigen pijn
Omdat ik dat zo wil
Omdat dit zo heeft moeten zijn.

4 mei
Herdenk ik op een andere manier.
ik ben erbij.
Nu en hier.

Written by karin+marcel

mei 4, 2021 bij 2:34 pm

Geplaatst in belangrijk

Plaats een reactie