De Gesel Jeugdzorg

De boodschapper van de gesel jeugdzorg

VALS,VALSER,SUPER VALS.!!

leave a comment »

EENMAAL VALSE UITSPRAAK VANUIT RECHTBANK MIDDEN- NEDERLAND,LOCATIE UTRECHT.DIT ZOU CIVIEL MOETEN ZIJN,MAAR IS VALSELIJK GECONVERTEERD DOOR EEN FOUTE POLITIERECHTER EN ZIJN BILLENMAATJE,EEN EVENEENS LIEGENDE EN BEDRIEGENDE OFFICIER.V.JUSTITIE.MAAR JA,DAT SOORT KENNEN WE AL LANGER DAN VANDAAG
zaken tegen
De william schrikker groep.en/of de j.p.v.d.bent zijn ten allen tijde; CIVIEL RECHT,BURGERLIJK RECHT.en geen STRAFRECHT.hierin is politie rechter P.M.LEIJTEN dan ook behoorlijk fout gegaan.sterker nog.de man is niet alleen politierechter,naar ook nog eens advocaat,kinderrechter en kantonrechter.hier klopt dus echt iets niet he.je kunt never nooit met 4 petten tegelijk recht spreken,en dan ook nog eens onafhankelijk zijn.yeah right.
Dus ik trap hier toch echt niet in.hoger op gaan heeft ook al geen zin,want eens corrupt blijft corrupt in welke rechtszaal dan ook hier in nederland.het enige wat we nu nog kunnen doen is een aanklacht voorbereiden tegen deze gasten in de vorm van een sv 12 strafprocedure,als dat al zou werken.misschien gaan er dan uiteindelijk veranderingen komen.mijn kinderen krijg ik er niet mee terug,maar ik eis 200 % GERECHTIGHEID.!! Maar of ik die ooit zal,krijgen betwijfel ik ten zeerste.!! Niet in dit op sterven na dode VERNEDERLAND.waar vrijheid van meningsuiting nuet meer bestaat,en al je rechten zwaar worden geschonden door mensen,die liever elkaars kont likken dan eerlijk te zijn naar ons als nederlands burger.!!

Written by karin+marcel

november 5, 2020 bij 4:47 pm

Geplaatst in belangrijk

Plaats een reactie