De Gesel Jeugdzorg

De boodschapper van de gesel jeugdzorg

HOERA.!! JOSHUA VANDAAG 23 JAAR.!!

leave a comment »

HOERA,MIJN JOSHUA 23 JAAR.!! 28-05-2007.

Ja,mijn zoon joshua is vandaag 23 jaar geworden.hij viert misschien wel feest.alleen wij niet,want; voor het 14e jaar op rij mogen wij er niet bij zijn.niets verjaardag,niet bellen.helemaal niets.de nazi praktijken van de j.p.v.d.bent haalderen,kleine geer 26.te gelderland breiden zich steeds verder uit.opzettelijke ontoudering,groffe kindermishandeling.opzettelijk treiteren van jongeren en zorgfraude zijn er aan de orde van de dag.sterker nog; ik probeerde mijn jarige zoon te bellen rond 15.45. Vanmiddag,en het enige wat ze doen is een zin; nml; WIJ VERWIJZEN U DOOR NAAR DE BEWINDVOERING VAN UW ZOON.BAM,TELEFOON UIT.!!en dat terwijl wij helemaal geen contact hebben met deze bewindvoerder,deze oplichter,deze zwaar frauderende melse-wassink te ede.er is geen omgang,geen belavond,geen rapportages,geen foto,s.niets.!! 23 jaar,en zelf beslissen.???!! Nou,vergeet het maar lekker,want het gebeurd niet.!! Aangifte kunnen we ook al niet doen,want deze wordt toch niet opgenomen.het enige wat we kunnen doen is radicale maatregelen nemen door daarheen te gaan,en zowel joshua als benjamin mee naar huis te nemen.of het zin heeft kun je je natuurlijk afvragen,maar dan zijn we tenminste weer voor even samen.want tot nu toe wordt mijn hart verscheurd door verdriet.verdriet wat ik al 14 jaar lang inslik,omdat het zo,n rigide instelling zoals een j.p.v.d.bent geen ene zak interesseert wat jij als moeder voelt.en dat veranderd je op den duur.je gaat anders reageren.lakser,onverschilliger,afstandelijker.juist omdat het niet anders meer kan.
Maar hoe ongelooflijk asociaal,vals,arrogant en achterbaks kun je als inste
Lling zijn,om ouders zo te mishandelen,zo te misbruiken.zo totaal respectloos,zonder empathie,zonder een normaal fatsoenlijk gesprek.geen enkele vorm van fatsoen,totaal gebrek aan normen en waarden.dan ben je naar mijn mening verdomd slecht opgevoed door ernstig foute ouders.anders gesteld.dan ben je naar mijn mening geen normaal mens meer,maar een beest,een of ander smerig creatuur,een monster.en dat moet dan mijn kinderen begeleiden.alsjeblieft niet zeg.echt niet.nu niet,en never nooit niet.
Geld van ouders jatten zijn ze ook ontzettend goed in.ze kr9jgen geen budget meer daar,dus gaan ze het via een andere weg terug halen.dan noemen ze het valselijk ; DWANGSOM.50.000 euro.25.000 euro p.p.dat heet dus zorgfraude.geld valselijk verkregen en dat dan in je eigen zak stoppen.vréselijk .! Ik erger me dan ook helemaal dood.
Het is reuze verdrietig voor jarige joshua,maar ook dit jaar gebeurd er weer helemaal niets.vanwege de zwaar rigide praktijken van deze gelderse wanzorgkeet.
Nu hebben we 8 juni een rechtzaak hierover in utrecht.afwachten maar.!!
Voor nu kan ik alleen maar zeggen; gefeliciteerd joshua.ik heb geprobeerd je te bellen,maar ik kreeg het helaas niet voor elkaar omdat die leiding daar liegt en bedriegt.maar ik heb mijn best gedaan.💛💕💛💕

Written by karin+marcel

mei 28, 2020 bij 3:45 pm

Geplaatst in belangrijk

Plaats een reactie