De Gesel Jeugdzorg

De boodschapper van de gesel jeugdzorg

EEN KLEINE TERUGBLIK OP EEN JAAR GELEDEN.

leave a comment »

EEN KLEINE TERUGBLIK OP EEN JAAR GELEDEN.,
—————————–‐——————————————————————————————

Op 30 maart 2019 werd ik op een zaterdagmiddag om 13.30. Valselijk opgepakt door de politie hilversum.wijkagent plus zijn vrouwelijke billenmaatje weigerden het advies op te volgen van onze twee toenmalige advocaten,en zetten hun meer dan verderfelijke gedrag voort.binnentredingsbevel hadden ze niet,en een geldig papier al helemaal niet.op dat moment kon ik vanwege infecties niet of nauwelijks lopen,maar ik moest mee,of ik wilde of niet.totaal illegaal werd ik g3dumpt in deeen of andere bagger politie cel van hun op het bureau daar.het viel me 100 % mee van mezelf dat ik niet keihard ben gaan gillen.al had ik daar wel reuze behoefte aan.ik heb daar gezeten tot eind van de middag,waarop ik wederom valselijk overgebracht werd naar cellencomplex houten,waar ik alweer in een smerige baggercel terecht kwam,waar ik een heel weekend compleet zonder medische zorg zat.geen schone kleding.geen schoon ondergoed.geen nachtkleding,niets.zo zwaar bespottelijk.!! Pas op maandag 1 april werd ik,smerig als ik me voelde zowel lichamelijk als psychisch overgebracht naar de een of andere pi te nieuwersluis.waar ik op een zwaar vervuilde bacteriën bagger afdeling naar een al even smerige,gore zorgcel werd gebracht.en dat allemaal door de schuld van rechtbank lelystad,het hof arnhem-leeuwarden ,de william schrikker groep en de j.p.v.d.bent te haalderen.allemaal grote aartsleugenaars die mij tot op de dag van vandaag tot op het bot vernederd hebben,en nog erger.
Een pedo advocatenvriendje van de j.p.v.d.bent die de heleboel bij elkaar gelogen en bedrogen heeft,en daarmee ook de rechtbank voorgelogen heeft.maar ja,dat interesseert deze dommerholt lullo,die mr,j.bisschop niet,omdat deze vent kennelijk gewend is de lul uit z,n broek te liegen.de rechtbank heeft aan conversie gedaan van civiel naar strafrecht.wat strafbaar is.dit is nog altijd een civiele zaak en geen strafrecht. Nederland kent geen conversie van civiel naar strafrecht.ook ben ik valselijk opgepakt en gedumpt in een pi zonder een enkele geldige reden.ik heb daar valselijk gezeten tot 9 mei.ik heb zelf mijn eigen medische zorg moeten regelen,omdat er niemand ene zak uitvoerde.op deze afdeling heb ik meerdere ontstekingen en infecties opgelopen,omdat men weigerde schoon te maken.en toen ik daar iets van zei zeiden ze dat ze alles zouden ontkennen,als er een zaak van mocht komen.tot op de dag van vandaag wordt er niet gereageerd op mijn klokkenluidersstukken naar waarheid.
In het boek wat ik nu aan het lezen ben noemen ze dit soort personen ; KETTERS.
En ketters gingen vroeger op de brandstapel wegens leugens,smaad en laster.nou,laat het nog maar een keer gebeuren dan.van mij mag het.het kwaad opgeruimd.AMEN.

Written by karin+marcel

april 5, 2020 bij 4:48 pm

Geplaatst in belangrijk

Plaats een reactie