De Gesel Jeugdzorg

De boodschapper van de gesel jeugdzorg

MIJN HELE EIGEN VERHAAL.DL.5.

leave a comment »

MIJN HELE EIGEN VERHAAL.DL.5

Ik zou eigenlijk nu dl 5 van mijn verhaal geschreven hebben,maar ik ben vanochtend valselijk bedreigd door de politie hilversum,dus ik heb er weer een trauma bij.het is me allemaal zo naar mijn keel gevlogen,dat ik even niet in staat ben mijn verhaal te vervolgen.al zijn zij als zgn”wetshandhavers”wel de aanzet hiertoe geweest.want 13 jaar geleden waren zij er ook bij toen ik mishandeld werd,waardoor ik in het ziekenhuis terecht kwam.door de schuld van w.kuiper,ex teammanager wsg plus de politie hilversum.13 jaar lang ging dit zo door,en nu ook weer vanmorgen vroeg,zonder enige aanleiding,zonder een enkel bewijs.pure intimidatie,wat ik dus absoluut niet ga accepteren.dat heb ik dus overduidelijk op het internet gezet.dit omdat door dit soort dramaturgen al meerdere keren mijn grenzen zwaar overschreden zijn.lullige is dat het constant weer gebeurd.

dat begon bij rechtszaak nr 1 al.een blinde rechter,die ook nog eens de boel bij elkaar loog en bedroog ook.ene mr.de vries.hij had een blindegeleidehond en een braille laptop.de toenmalige zgn”gezinsvoogd”oliveira pakovska,die wij opzettelijk in onze maag gesplitst kregen,sprak geen woord nederlands.het was de een of andere grijze heks uit Roemenië,die mij wel even zou vertellen wat ik allemaal fout deed.nou,dat moet je bij mij toch echt niet doen,dus die stond binnen 5 minuten weer buiten.opgeruimd staat netjes.zou voor mijn kinderen toen ook niet goed zijn geweest.dat bleek wel weer een aantal zittingen later toen het mens goddank ontslagen werd.opgeruimd staat netjes heet dat dan.maar ja,daarna bleef het helaas niet lang lekker rustig,want er kwamen nog geen paar weken later maar liefst twee van die ranzige kutjes bij.de een was helen vas,de een of andere jeugddelinquentjes tante.een pikzwarte ambonese of Curaçaose, of zoiets.met een kleuteroppasje ilse geenen,die geleerd had te liegen bij het grunninger toneel in groningen.bah,bah.ook dit bleken regelrechte leugenaars.

maar ja,ik ben veel te eerlijk,dus heb ik de waarheid openbaar gezet met alles erop en eraan.ik haat liegen. Kan ik ook niet.en toen eenmaal het meisje savannah vermoord werd,door toedoen van een wsg voogd,waren wij een gezin op de verkeerde plaats,op de verkeerde tijd.een dag later op 14 december 2006 werden onze verstandelijk beperkte kinderen illegaal weggehaald.spullen in huis kapot getrapt,en werd ik door zowel de wsg als de politie hilversum hoogzwanger op de grond gesmeten,en kwam ik door hun schuld in het ziekenhuis terecht.

En ja,ik had hulp thuis.24/7.en ja,het ging perfect.maar de wsg wilde de baas spelen,wat ik 13 jaar lang heb tegen gewerkt,en nog steeds doe.op een gegeven moment hoorde ik helemaal niets meer over mijn kinderen.wat bleek…ze waren naar de j.p.v.d.bent in uddel gebracht un crisis. Daar hebben ze ook weer gelogen tegen mijn kinderen,dat ze in een hotel logeerden.tsss.hoe kun je tegenover verstandelijk beperkte kinderen.? Dan heb je toch geen greintje fatsoen in je donder.toch.?nou,tot zover even.het verhaal is toch weer langer geworden,dan ik verwacht had.het kan ook nog net op een relaxte zaterdagavond.nou ja relaxed.inclusief een dubbel trauma.maar het is me toch weer gelukt er een gedeelte achteraan te krijgen.dl.6 volgt inclusief de mediation,de rest van het zootje wsg flapdrollen,plus de 4e en laatste sectio van jongste pepijn.xoxo

Written by karin+marcel

februari 1, 2020 bij 10:13 pm

Geplaatst in belangrijk

Plaats een reactie