De Gesel Jeugdzorg

De boodschapper van de gesel jeugdzorg

VAN UW KLOKKENLUIDER:WAAR IK ME NOG STEEDS KAPOT AAN ERGER.🤬🤬🤬

leave a comment »

WAAR IK ME NOG STEEDS KAPOT AAN ERGER.,

Sinds 10 mei jl ben ik uit onderstaande baggerkeet.dat is een klein half jaar plus twee weken.van 1 april tot 10 mei jl heb ik me groen en geel geërgerd aan deze meer dan smerige bacteriën keet dat zich geheel ten onrechte PI NIEUWERSLUIS noemt.onderdeel van corrupte justitie.ik zat daar geheel ten onrechte door toedoen van een stel volledig doorgedraaide hufters van zowel de William schrikker groep als de haalderen.men dacht mij hiermee af te straffen,en de bek te snoeren door mij daar te dumpen.nou hele erge groffe fout bedankt voor niets,want ik laat me namelijk door niemand de bek snoeren,want zware misstanden zijn er om naar buiten gebracht te worden.misstanden zoals die gebeuren bij zowel de william schrikker groep als de haalderen en dus ook de pi in nieuwersluis. Mijn klokkenluiderstukken zijn er dan ook voor om mensen wakker te schudden.om mensen te laten weten dat er zware criminelen onder ons leven,die ons en onze kinderen op een meer dan gruwelijke manier misbruiken,en ze vreselijk veel pijn doen.expres en moedwillig voor zakken vol met geld.en dat noemt zich dan volkomen ten onrechte “JEIGDHULP”.nou,my ass.het is :”JEUGDVERKRACHTING”meer valt het niet te noemen.

Maar niet alleen kwetsbare kinderen gaan hieraan kapot,maar ook ouders.getuige onderstaand plaatje van bacteriën hol pi in nieuwersluis. Waar men mij volkomen ten onrechte dumpte om een stel nazi,s hun godvergeten zin te geven,zodat zij rustig hun ongestoorde gang konden gaan met nog meer kinderen te jatten en te verkrachten,zonder zwaar gestraft te worden.6 weken lang heb ik me kapot geergerd aan baggerlui en baggerbeleid.ik heb hier zware ontstekingen opgelopen door zwaar vervuilde cellen.badcellen onder de bacteriën van anderen,en niemand die dit baggerhol inspecteert en desinfecteerd.er wordt gewoon simpelweg gezegd dat er drie emmertjes heet water en een beetje chloor doorheen gegooid wordt,en meer niet.alsof dat helpt.tssss.
Ook hoorde ik nadat ik thuis was van anderen,dat er iemand een miskraam kreeg en in haar eigen bloed urenlang op de vloer heeft gelegen.toen ze weggehaald werd door de ambulance moest iedereen achter slot en grendel, zodat niemand iets zou zien.tja….wat heb je als pi dan te verbergen.?”OPENLIJKE POGING TOT MOORD” wellicht.? Of een ander die mij vertelde dat ze longontsteking had,zonder naar het ziekenhuis te mogen.ook een evt poging tot.? lekker betrouwbare zorg onder onbetrouwbare justitie.nou,en daarna ikke met open liezen en open wondroos ook door hun schuld daar.waar ik tot op de dag van vandaag mee zit.inclusief elke dag verpleegkundige zorg plus medicatie.
De directeur van deze baggerkeet,van deze pi in nieuwersluis is dus zwaar strafbaar,omdat de man niet voor eigen gemaakte groffe fouten durft uit te komen.kijk,en daarom erger ik me kapot.aan baggerlui,die niet en nooit voor hun eigen verantwoordelijkheid/heden wensen uit te komen.en derhalve eis ik dan ook 50.000 euro voor zware opgelopen infecties in een tot de nok toe gevulde pi keet met bacteriën .en niemand,die er ook maar iets aan doet.
Wordt vast wel vervolgd met een sv 12.

Written by karin+marcel

november 27, 2019 bij 8:45 pm

Geplaatst in belangrijk

Plaats een reactie