De Gesel Jeugdzorg

De boodschapper van de gesel jeugdzorg

IK GA VROLIJK DOOR.!!

leave a comment »

IK GA VROLIJK DOOR,

IK ga vrolijk door
Ik leef mijn eigen leven
Mijn kinderen,daar doe ik het tenslotte allemaal voor
En verder heb ik niets aan angst en beven.

6 weken geleden,
Dacht men mij definitief te hebben kapot gemaakt
Het gevaar geweken,iedereen tevreden
Men dacht mij nu eindelijk te hebben geraakt.

Maar zoals je op deze foto ziet
Ik ben vrolijk,en sta nog steeds rechtop
Want breken doe ik niet
En hou zeer zeker niet mijn kop.

6 weken geleden heeft het een of andere jeugdzorgrund
Mij in een goor bacteriën hol laten pleuren
Vrijheid werd mij tijdelijk niet gegund
Men dacht mij volledig te verscheuren.

Door staatstrollen werd ik geïnfecteerd
Was ik van de ene op de andere dag gewond
Met open wonden,dus zwaar bezeerd
En ik mezelf als zwaar zorgpatient terug vond.

Verpleegkundigen en thuiszorg wisselden elkaar af,
EN vlogen af en aan,
Hun deskundige verzorging was bepaald geen straf,
Totdat ik uiteindelijk naar huis kon gaan.

Ook hier is deskundige verzorging een feit
Nu nog de verantwoordelijken aansprakelijk stellen
Dus door met de strijd
Om de vijand keihard te vellen.

Degenen die hier verantwoordelijk voor zijn,
Houden angstvallig hun grote bek
De stukken venijn,
Maar ik sta nog steeds,en ben zeer zeker niet gek.

Ik kan gewoon vrolijk verder gaan,
Want ik zit niet fout,
Ik heb nog nooit ook maar iets verkeerd gedaan,
EN het is zeer zeker niet mijn fout dat de vijand mij niet vertrouwd.

Zij zijn nu zwaar strafbaar
Zij maakten bewust mijn gezondheid kapot
Dus ben ik met deze staats trollen meer dan klaar.
Dus naar het Pieter baan centrum met de DEUR op slot.

Mijn lach zal blijven bestaan,
Want mij breek je niet.
Geen enkel justitieel varken zal meer de ongestrafte gang kunnen gaan.
Want ik ben en blijf vastberaden,zoals men op mijn foto ziet.

Diegenen,die mij lichamelijk en psychisch zwaar hebben benadeeld
Wijkagent,JUSTITIE jeugdzorg,reclassering ,en de rechterlijke macht,
Er is niemand meer,die nu nog langer met mij speelt
Jullie hebben mij lichamelijk en psychisch aangerand en verkracht.

Jullie kunnen het met z,n allen bekijken
Ik pak jullie stuk voor stuk terug
En dit keer ga ik over lijken,
Over jullie rug.

13 jaar lang werd alles over mijn rug gedaan,
Nu doe ik dit andersom
Er komt hier en nu een einde aan,
EN ik eindelijk tot mijn einddoel kom

Ik eis van jullie allen 13 miljoen
Voor 13 jaar zware ellende
Want ik ben namelijk een mens met goed fatsoen
En jullie zijn niet meer dan een smerige criminele bende.

Ik kan vrolijk verder leven
Met maar een vaststaand besluit
Ik blijf mijn kinderen mijn volledige aandacht geven,
Maar jullie crimi verhaal is hier,nu en vandaag definitief uit.

Ik ben tenminste eerlijk en echt
Open en sociaal
Dit en bovenstaande wilde ik hebben gezegd,
Want kijk naar mijn foto.ik lach,en ik straal.!!

Written by karin+marcel

mei 17, 2019 bij 11:02 am

Geplaatst in belangrijk

Plaats een reactie